Ενδεικτικά αντικείμενα Κατάρτισης:

  • Σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων επικοινωνίας – προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών marketing
  • Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Τρόποι χειρισμού πελατών και αποτελεσματική εξυπηρέτηση τους
  • Ηλεκτρονικό Εμπόριο
  • Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, Twitter, Instagram, Linkedln)
  • Βασικές Γνώσεις Πληροφορικής
  • Βασικές Χρηματοοικονομικές γνώσεις – Φορολογική Επιμόρφωση
  • Υγιεινή και ασφάλεια στο χώρο εργασίας
  • Πρώτες Βοήθειες
  • Διαχείριση Άγχους στο χώρο εργασίας
  • Επικοινωνία – Συμπεριφορά στο χώρο εργασίας
  • Βασικές γνώσεις ξένων γλωσσών (Τούρκικα)
  • Βασικές γνώσεις ξένων γλωσσών (Ρώσικα)
  • Βασικές γνώσεις ξένων γλωσσών (Αγγλικά)

Σημείωση: Τα παραπάνω θεματικά πεδία είναι ενδεικτικά και όχι δεσμευτικά.