CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT – Διαχείριση Πελατειακών σχέσεων

Σεμινάριο:

Customer Relationship Management – Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων

Δευτέρα 16/5/2016 & Τετάρτη 18/5/2016 (17:00-22:00)

Το σεμινάριο στοχεύει στο να συνειδητοποιήσουν οι συμμετέχοντες την αξία του εντοπισμού και της απόκτησης νέων πελατών, στο να διαχειρίζονται τα παράπονα των ήδη υφιστάμενων πελατών, στο να κερδίζουν την εμπιστοσύνη τους και να εφαρμόζουν ένα γρήγορο και αποτελεσματικό κλείσιμο συμφωνίας.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

  • Ιδιοκτήτες και στελέχη επιχειρήσεων
  • Εργαζόμενους που φιλοδοξούν να αναλάβουν μελλοντικά θέσεις ευθύνης

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  • Εντοπισμός και απόκτηση νέων πελατών
  • Προετοιμασία – υλοποίηση πρώτης επίσκεψης
  • Κατανόηση των αναγκών των πελατών
  • Σχεδιασμός της εμπορικής πολιτικής ανά κατηγορία πελατών
  • Διατήρηση των πελατών
  • Σχεδιασμός & υλοποίηση πλάνου ανάπτυξης των πελατών
  • Η μέτρηση και η διαχείριση της αξίας του πελάτη
  • Μέτρηση ικανοποίησης πελάτη. Τι πρέπει να μετράμε;
  • Στάδια αλλαγής για να γίνει η εταιρεία προσανατολισμένη στον πελάτη
  • Η αξία της πληροφορίας για τον πελάτη
  • Κρίσιμα σημεία στην αξιολόγηση ενός CRM

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ : 200 €

Παρέχεται έκπτωση 20% εάν η πληρωμή πραγματοποιηθεί έως και 10 ημέρες πριν την έναρξη του προγράμματος.

Με τη συμμετοχή 2 ατόμων και άνω, το κόστος διαμορφώνεται στα 80€/άτομο.

Ειδικές τιμές για άνεργους και φοιτητές.

Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του ΟΑΕΔ.

Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής της αίτησης ΛΑΕΚ η Δευτέρα 9/5/2016.

Τραπεζικός Λογαριασμός: EUROBANK , IBAN GR3702603760000690200164041

Για να δηλώσετε συμμετοχή, πατήστε εδώ

Leave a comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *